Välkommen till TUR 2014!

Tror du som vi att det är det interaktiva fysiska mötet mellan människor som utvecklar och driver affärer? I så fall är TUR, Skandinaviens ledande mötesplats med inriktning på rese-, turist- och mötesindustrin den perfekta platsen för dig. Här kan du bygga relationer, utöka dina kontaktytor och göra affärer med både branschen och allmänheten.

På TUR står kunskap, inspiration, nätverkande och affärer i fokus.
TUR äger rum den 20-23 mars 2014 på Svenska Mässan i Göteborg och är en kombinerad mötesplats för både fackbesökare och allmänhet. Medverkar gör företag från hela världen som har ett fokus på den nordiska marknaden. Du väljer själv vilka dagar och i vilken utsträckning du medverkar.

Välkommen till TUR!

TUR 2014 består av fem dagar:
Networking Day
- onsdag (19 mars)
Fackdagarna - torsdag och fredag (20-21 mars)
Allmänhetens dagar - fredag från kl.14 till söndag kl 17 (21-23 mars)

Olika sätt att medverka/ställa ut på TUR 2014
Du väljer själv i vilka utsträckning du medverkar. På TUR 2014 finns det följande fyra avdelningar/koncept som du kan välja att medverka på beroende på vilka kundgrupper du vill träffa:

1. Både fackdagarna och allmänhetens dagar (20-23 mars)
För dig som vill göra affärer med både fackbesökare och allmänheten.
2. Fackdagarna: TUR Event (20-21 mars)
TURs nya avdelning för dig inom event, konferens och möten.
3. Fackdagarna: Trade Pavilion (20-21 mars)
För dig som har fokus på business-to-business och vill träffa branschen för att göra affärer.
4. Allmänhetens dagar (21-23 mars)
För dig som vill göra affärer och marknadsföra dig mot allmänheten.

2015

För dig som vill optimera din medverkan och mäta din "return on investment" finns det flera möjligheter och en rad verktyg att tillgå. Hyr en scen, bjud in till miniseminarium, arrangera ett after fair-mingel, sälj dina deals, delta i våra tävlingar och förboka viktiga möten, med mera.

Här kan du ta del av statistikmaterial från förra TUR-mässan.

Discover America

Discover America